Nejčastější dotazy zákaznic

1. Co když mi zboží nebude sedět?

Vrácení zboží je možné do 14 dnů od převzetí zásilky.

Abychom vše vyřídili co nejrychleji, vyplňte prosím formulář a přiložte ho do balíčku spolu s fakturou.

Formulář pro odstoupení od smlouvy – otevřete zde

Peníze odesíláme nejpozději do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla provedena platba.

2. Jak si vybrat správnou velikost?

U každého produktu uvádíme přesné rozměry v centimetrech. Doporučujeme se doma přeměřit a porovnat s údaji v popisu zboží.

Pokud si nebudete jistá, napište nám – rádi poradíme.

3. Kdy svůj balíček obdržím?

Zboží skladem
• odesíláme obvykle do 1–3 pracovních dnů
• v sezóně se expedice může prodloužit na 5–7 dní

Zboží „na objednání“
• dodání obvykle 7–14 dní
• pokud by dodání trvalo déle, budeme Vás informovat
• pokud dodavatel do 14 dnů nenaskladní, vracíme peníze nejdéle do 5 pracovních dnů

Objednávka ve více balíčcích
Zboží máme na více skladech – může se stát, že Vám přijde ve dvou zásilkách. Je to běžné.

Potřebujete balíček rychleji?
Do poznámky v objednávce prosím napište, že na zboží spěcháte. Pokud to bude možné, odešleme zásilku přednostně.

Doručení dopravcem
Čas doručení Zásilkovny či PPL bohužel nemůžeme ovlivnit.

4. Jak mohu zaplatit?

• platba kartou
• převodem na účet
• dobírka

5. Jak mohu sledovat zásilku?

Po odeslání objednávky Vám přijde e-mail s odkazem na sledování balíčku.

6. Posíláte i na Slovensko?

Ano, posíláme. Cena dopravy se zobrazí v košíku při objednávce.

7. Můžu objednávku změnit nebo zrušit?

Ano – pokud ještě nebyla odeslána. Napište nám prosím co nejdříve.

8. Co když přijde vadné zboží nebo jiná barva?

Kontaktujte nás prosím hned po doručení a přiložte fotografii. Reklamaci vyřešíme rychle a jednoduše.

9. Jak probíhá výměna velikosti?

Vyberte si nový kousek a napište nám. Zboží Vám rádi vyměníme a nový kus zarezervujeme.

10. Nabízíte osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný v Náchodě.

11. Jak balíte zboží?

Balíme pečlivě, aby dorazilo čisté a nepoškozené.
Používáme papírové i recyklované obaly, případně papírové a plastové zásilkové obálky.

12. Když si nebudu vědět rady, mohu Vám napsat?

Samozřejmě. Nejrychleji odpovídáme ve všední dny během pracovní doby.

13. Co znamená „na objednání“?

Zboží máme u dodavatele a objednáváme ho individuálně. Dodání je proto o několik dní delší. Termín je vždy uveden v popisu produktu.

14. Budete produkty doplňovat?

Často ano. U každého produktu můžete použít funkci Hlídací pes – upozorníme Vás na naskladnění.

15. Jaké značky prodáváte?

Nabízíme kvalitní dámskou módu od ověřených evropských dodavatelů.
Převážná část produktů je vyrobena v Itálii a Polsku.
Pečlivě vybíráme zboží, které je kvalitní, příjemné a cenově dostupné.

16. Jaké jsou materiály? Neškrábou?

U každého produktu uvádíme materiálové složení. Vybíráme materiály, které jsou pohodlné, příjemné na těle a dobře drží tvar.

17. Jsou fotografie reálné?

Ano. Velkou část oblečení fotíme samy, aby barvy i střih odpovídaly skutečnosti. Nabídku postupně doplňujeme o další vlastní fotografie.

18. Jsou rozměry přesné?

Ano, měříme každý kus zvlášť (prsa, pas, boky, délku). Uvádíme reálné, přesné hodnoty.

19. Jaké způsoby dopravy nabízíte?

• Zásilkovna
• PPL
V košíku si vyberete, co Vám vyhovuje nejvíce.

20. Jak rychle odpovídáte na dotazy?

Ve všední dny odpovídáme v průběhu dne. O víkendech a svátcích může být reakce pomalejší, ale ozveme se vždy do 48 hodin.