Nejčastější dotazy zákaznic
1. Co když mi zboží nebude sedět?
Vrácení zboží je možné do 14 dnů od převzetí zásilky.
Abychom vše vyřídili co nejrychleji, vyplňte prosím formulář a přiložte ho do balíčku spolu s fakturou.
Formulář pro odstoupení od smlouvy – otevřete zde
Peníze odesíláme nejpozději do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla provedena platba.
Abychom vše vyřídili co nejrychleji, vyplňte prosím formulář a přiložte ho do balíčku spolu s fakturou.
Formulář pro odstoupení od smlouvy – otevřete zde
Peníze odesíláme nejpozději do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla provedena platba.
2. Jak si vybrat správnou velikost?
U každého produktu uvádíme přesné rozměry v centimetrech. Doporučujeme se doma přeměřit a porovnat s údaji v popisu zboží.
Pokud si nebudete jistá, napište nám – rádi poradíme.
Pokud si nebudete jistá, napište nám – rádi poradíme.
3. Kdy svůj balíček obdržím?
Zboží skladem
• odesíláme obvykle do 1–3 pracovních dnů
• v sezóně se expedice může prodloužit na 5–7 dní
Zboží „na objednání“
• dodání obvykle 7–14 dní
• pokud by dodání trvalo déle, budeme Vás informovat
• pokud dodavatel do 14 dnů nenaskladní, vracíme peníze nejdéle do 5 pracovních dnů
Objednávka ve více balíčcích
Zboží máme na více skladech – může se stát, že Vám přijde ve dvou zásilkách. Je to běžné.
Potřebujete balíček rychleji?
Do poznámky v objednávce prosím napište, že na zboží spěcháte. Pokud to bude možné, odešleme zásilku přednostně.
Doručení dopravcem
Čas doručení Zásilkovny či PPL bohužel nemůžeme ovlivnit.
• odesíláme obvykle do 1–3 pracovních dnů
• v sezóně se expedice může prodloužit na 5–7 dní
Zboží „na objednání“
• dodání obvykle 7–14 dní
• pokud by dodání trvalo déle, budeme Vás informovat
• pokud dodavatel do 14 dnů nenaskladní, vracíme peníze nejdéle do 5 pracovních dnů
Objednávka ve více balíčcích
Zboží máme na více skladech – může se stát, že Vám přijde ve dvou zásilkách. Je to běžné.
Potřebujete balíček rychleji?
Do poznámky v objednávce prosím napište, že na zboží spěcháte. Pokud to bude možné, odešleme zásilku přednostně.
Doručení dopravcem
Čas doručení Zásilkovny či PPL bohužel nemůžeme ovlivnit.
4. Jak mohu zaplatit?
• platba kartou
• převodem na účet
• dobírka
• převodem na účet
• dobírka
5. Jak mohu sledovat zásilku?
Po odeslání objednávky Vám přijde e-mail s odkazem na sledování balíčku.
6. Posíláte i na Slovensko?
Ano, posíláme. Cena dopravy se zobrazí v košíku při objednávce.
7. Můžu objednávku změnit nebo zrušit?
Ano – pokud ještě nebyla odeslána. Napište nám prosím co nejdříve.
8. Co když přijde vadné zboží nebo jiná barva?
Kontaktujte nás prosím hned po doručení a přiložte fotografii. Reklamaci vyřešíme rychle a jednoduše.
9. Jak probíhá výměna velikosti?
Vyberte si nový kousek a napište nám. Zboží Vám rádi vyměníme a nový kus zarezervujeme.
10. Nabízíte osobní odběr?
Ano, osobní odběr je možný v Náchodě.
11. Jak balíte zboží?
Balíme pečlivě, aby dorazilo čisté a nepoškozené.
Používáme papírové i recyklované obaly, případně papírové a plastové zásilkové obálky.
Používáme papírové i recyklované obaly, případně papírové a plastové zásilkové obálky.
12. Když si nebudu vědět rady, mohu Vám napsat?
Samozřejmě. Nejrychleji odpovídáme ve všední dny během pracovní doby.
13. Co znamená „na objednání“?
Zboží máme u dodavatele a objednáváme ho individuálně. Dodání je proto o několik dní delší. Termín je vždy uveden v popisu produktu.
14. Budete produkty doplňovat?
Často ano. U každého produktu můžete použít funkci Hlídací pes – upozorníme Vás na naskladnění.
15. Jaké značky prodáváte?
Nabízíme kvalitní dámskou módu od ověřených evropských dodavatelů.
Převážná část produktů je vyrobena v Itálii a Polsku.
Pečlivě vybíráme zboží, které je kvalitní, příjemné a cenově dostupné.
Převážná část produktů je vyrobena v Itálii a Polsku.
Pečlivě vybíráme zboží, které je kvalitní, příjemné a cenově dostupné.
16. Jaké jsou materiály? Neškrábou?
U každého produktu uvádíme materiálové složení. Vybíráme materiály, které jsou pohodlné, příjemné na těle a dobře drží tvar.
17. Jsou fotografie reálné?
Ano. Velkou část oblečení fotíme samy, aby barvy i střih odpovídaly skutečnosti. Nabídku postupně doplňujeme o další vlastní fotografie.
18. Jsou rozměry přesné?
Ano, měříme každý kus zvlášť (prsa, pas, boky, délku). Uvádíme reálné, přesné hodnoty.
19. Jaké způsoby dopravy nabízíte?
• Zásilkovna
• PPL
V košíku si vyberete, co Vám vyhovuje nejvíce.
• PPL
V košíku si vyberete, co Vám vyhovuje nejvíce.
20. Jak rychle odpovídáte na dotazy?
Ve všední dny odpovídáme v průběhu dne. O víkendech a svátcích může být reakce pomalejší, ale ozveme se vždy do 48 hodin.
_(5).png)