Vrácení zboží/ Reklamace
Zkontrolujte, že zboží splňuje podmínky pro vrácení, jak jsou uvedeny v obchodních podmínkách.
Vrácení zboží lze do 14 dnů od jeho převzetí.
Pro odstoupení od smlouvy vyplňte prosím následující formulář a přiložte ho do balíčku spolu s fakturou.
Formulář pro ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – kliknutím sem otevřete formulář
Zjednodušené vrácení za pouhých 80 Kč!
Využijte naši službu zpětného zaslání, kterou zajistí Zásilkovna. Jak na to? Je to snadné.
- Zboží pečlivě zabalte, označte svou adresou a číslem objednávky.
- Navštivte nejbližší pobočku Zásilkovny.
- Většina výdejních míst Zásilkovny je zároveň podacím místem, pro jistotu si to ověřte na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Na pobočce informujte obsluhu, že chcete vrátit balík a sdělte náš identifikátor (90982295). Zásilku označí příslušným štítkem a tím je vše hotovo.
Vrácená částka Vám bude zaslána na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení balíku. Prosíme o trpělivost při čekání na tuto lhůtu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte Vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Nabízíme také možnost vystavení voucheru na hodnotu vráceného zboží, který můžete využít na budoucí nákup (tato možnost je uvedena přímo ve formuláři pro odstoupení od smlouvy).
V případě reklamace zboží, prosím, vytiskněte formulář níže a zašlete jej spolu se zbožím pomocí našeho kódu Zásilkovny 90982295 . Tento způsob odeslání je pro vás zdarma.