Vrácení zboží/ Reklamace

 

Zkontrolujte, že zboží splňuje podmínky pro vrácení, jak jsou uvedeny v obchodních podmínkách.

Vrácení zboží lze do 14 dnů od jeho převzetí.

Pro odstoupení od smlouvy vyplňte prosím následující formulář a přiložte ho do balíčku spolu s fakturou.

Formulář pro ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – kliknutím sem otevřete formulář

 

Zjednodušené vrácení za pouhých 80 Kč!

Využijte naši službu zpětného zaslání, kterou zajistí Zásilkovna. Jak na to? Je to snadné.

  1. Zboží pečlivě zabalte, označte svou adresou a číslem objednávky.
  2. Navštivte nejbližší pobočku Zásilkovny.
  3. Většina výdejních míst Zásilkovny je zároveň podacím místem, pro jistotu si to ověřte na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  4. Na pobočce informujte obsluhu, že chcete vrátit balík a sdělte náš identifikátor (90982295). Zásilku označí příslušným štítkem a tím je vše hotovo.

Vrácená částka Vám bude zaslána na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení balíku. Prosíme o trpělivost při čekání na tuto lhůtu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte Vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 Nabízíme také možnost vystavení voucheru na hodnotu vráceného zboží, který můžete využít na budoucí nákup (tato možnost je uvedena přímo ve formuláři pro odstoupení od smlouvy).

V případě reklamace zboží, prosím, vytiskněte formulář níže a zašlete jej spolu se zbožím pomocí našeho kódu Zásilkovny 90982295 . Tento způsob odeslání je pro vás zdarma.

Formulář pro REKLAMACI – kliknutím sem otevřete formulář